Ir al contenido principal

COM S脫N ELS 脫SSOS? 馃惢 馃惣

Hola fam铆lies! 馃憢

Durant les darreres sessions hem apr猫s moltes coses i hem realitzat activitats ben xules!! Hem treballat la lectoescriptura (sons de les lletres conegudes i sons de lletres que no coneix铆em 馃槉), hem apr猫s les parts sel cos d'un 贸s i on viuen.

Els infants : "son grans, tiene orejas peque帽as, comen mucho, tenen pel, tenen ungles i mosseguen,..." JO: Per貌 no mosseguen a ses persones, a vegades nom茅s se volen defensar perqu猫 hi ha gent que vol el seu pel i est脿 mal fet.

Primer, durant l’assemblea deim el so de les lletres inicials de les parts de l’贸s i col.locam les paraules a un cartell per posar al mural conceptual (mural on posarem totes les coses apreses).

 
Drespr茅s, individualment retallam i col.locam les paraules de les parts de l’贸s al seu lloc. Mooolt concentrats, anam millorant el retallar!! 馃憦馃憦






Ens han quedat unes tasques guap铆ssimes!!

Per acabar, hem vist un v铆deo EL OSO on hem vist que hi ha 8 classes d'贸ssos i que viuen per quasi tot el m贸n!! 馃憖 I a continuaci贸 a un mapa de la Terra hem posat uns banderins per saber on viuen els 贸ssos!!




Anam completant el mural conceptual!!馃憦馃徏馃憦馃徏


馃槏 HEM TORNAT MOOOLT GRANS!! 馃槏

 

Entradas populares de este blog

De qu猫 fa gust la Lluna?

Hola fam铆lies! Aquesta vegada no vos mostrarem tot un projecte en el nostre bloc, sin贸 aquesta sessi贸 que f猫rem de l貌gica matem脿tica, esperam vos encanti 馃槈 L’objectiu ser脿 treballar la forma de les bolles:  L’ESFERA,  i diferenciar-la d’un cercle Quina 茅s la millor manera de que els infants assoleixin coneixements i a la vegada s’ho passin be?  El joc El fil conductor de la sessi贸,  que tendra diverses parts, ser脿 el conte DE QU脠 FA GUST LA LLUNA? Primer de tot, contam el conte i parlam de la forma que t茅 la lluna Una vegada acabat,  decidim entre tots fer una lluna per tenir a l’aula! La farem amb un globus i paper de diari. Primer treballam la motricitat fina i esqueixam fulles de paper, a alguns ens costa molt fer-ho! A una altra sessi贸 aferram paper de diari al globus Ens embrutam les mans amb cola! 馃槉 Una vegada tenim la cola ben eixuta,  pintam la nostra lluna,  miram b茅 el conte... quins colors t茅? Tancam tota aquesta sessi贸 de l貌gica matem脿tic...

COM S脫N ELS FALCONS? 馃

Hola fam铆lies!! Durant aquesta sessi贸 hem observat com s贸n i les part del cos del FALC脫. Observam un dibuix d'un falc贸 i les parts estan escrites de color gris:   CAP,  ULLS,  BEC,  COS,  ALES , POTES.  Cada infant tria una paraula de dins una capseta i ha de cercar i aferrar la paraula a la seva corresponent. Amb aix貌 treballam la lectoescriptura. Observam les grafies i les paraules, identificam sons i les comparam amb les inicials dels nostres noms. Tot@s han sabut identificar la paraula que han triat de la capseta! 馃憦 Despr茅s, hem continuat i hem observat els colors de les plomes dels falcons: marrons, grisos i un poc blaus i hem pintat els dibuixos. Ens han quedat guap铆ssins!!馃槏 A continuar FALCONETS!!  馃  

QU脠 MENGEN ELS FALCONS? 馃

Hola fam铆lies! 馃憢 Durant aquesta sessi贸 hem apr猫s QU脠 MENGEN ELS FALCONS. Hem observat la imatge d'un falc贸 que tenim a l'aula: el cap amb uns grans ulls i el bec, les ales i els peus amb unes ungles. S'alimenten observant i ca莽ant el seu aliment. Hem tengut una petita conversa: M:  sabeu qu猫 mengen els falcons? pa; fresas; nooo, comida; comen animales; mengen amb sa boca, mengen carn per tenir for莽a... Hem presentat la tasca  que hem de fer  i veim que els falcons mengen animalons petits com ratolins, dragons, ocellets,... Entre tots encerclam l'opci贸 correcte amb gomets en petits grups i despr茅s ho plasmam a una tasca individual per a adquirir els coneixements apresos! Molt concentrats comen莽am!! 馃憖 Anam ampliant el nostre mural d'aula amb tot el qu猫 anam adquirint!!馃グ Com podeu veure, aprenem mooooltes coses dels FALCONS i tenim mooooltes ganes d'aprendre m茅s!! 馃槏馃槏