Ir al contenido principal

1, 2 , 3... MÀGIA!

 Hola, famílies!

Avui farem màgia!

Preparam a l'aula paper continu de color negre i ens vestim de pintors...

Xisca, i per què és això?

Què farem?

X: Avui farem màgia!!

Com podeu veure, la seva curiositat i les seves ganes 

són la meva principal eina per mantenir la motivació!

No sé si alguna vegada heu vist l'efecte de la pintura fluor amb el llum ultraviolat.

Quan hi ha claror natural no es veu gaire la pintura!

Però... enfosquim l'aula i posam la llanterna en marxa...

Uau! 

Sé que la paraula "flipar" no és adequada per escriure a un blog...

😂😂😂

Però és la que millor defineix la seva reacció...

FLIPEN!

AL·LUCINEN!

Ara sí que es veu bé la pintura!

Estam ben concentrats...

També hem descobert que aquesta llum ens il·lumina les dents 

i les coses fluor que duim!

😂😂😂



Entradas populares de este blog

De què fa gust la Lluna?

Hola famílies! Aquesta vegada no vos mostrarem tot un projecte en el nostre bloc, sinó aquesta sessió que fèrem de lògica matemàtica, esperam vos encanti 😉 L’objectiu serà treballar la forma de les bolles:  L’ESFERA,  i diferenciar-la d’un cercle Quina és la millor manera de que els infants assoleixin coneixements i a la vegada s’ho passin be?  El joc El fil conductor de la sessió,  que tendra diverses parts, serà el conte DE QUÈ FA GUST LA LLUNA? Primer de tot, contam el conte i parlam de la forma que té la lluna Una vegada acabat,  decidim entre tots fer una lluna per tenir a l’aula! La farem amb un globus i paper de diari. Primer treballam la motricitat fina i esqueixam fulles de paper, a alguns ens costa molt fer-ho! A una altra sessió aferram paper de diari al globus Ens embrutam les mans amb cola! 😊 Una vegada tenim la cola ben eixuta,  pintam la nostra lluna,  miram bé el conte... quins colors té? Tancam tota aquesta sessió de lògica matemàtic...

COM SÓN ELS FALCONS? 🦅

Hola famílies!! Durant aquesta sessió hem observat com són i les part del cos del FALCÓ. Observam un dibuix d'un falcó i les parts estan escrites de color gris:   CAP,  ULLS,  BEC,  COS,  ALES , POTES.  Cada infant tria una paraula de dins una capseta i ha de cercar i aferrar la paraula a la seva corresponent. Amb això treballam la lectoescriptura. Observam les grafies i les paraules, identificam sons i les comparam amb les inicials dels nostres noms. Tot@s han sabut identificar la paraula que han triat de la capseta! 👏 Després, hem continuat i hem observat els colors de les plomes dels falcons: marrons, grisos i un poc blaus i hem pintat els dibuixos. Ens han quedat guapíssins!!😍 A continuar FALCONETS!!  🦅  

QUÈ MENGEN ELS FALCONS? 🦅

Hola famílies! 👋 Durant aquesta sessió hem après QUÈ MENGEN ELS FALCONS. Hem observat la imatge d'un falcó que tenim a l'aula: el cap amb uns grans ulls i el bec, les ales i els peus amb unes ungles. S'alimenten observant i caçant el seu aliment. Hem tengut una petita conversa: M:  sabeu què mengen els falcons? pa; fresas; nooo, comida; comen animales; mengen amb sa boca, mengen carn per tenir força... Hem presentat la tasca  que hem de fer  i veim que els falcons mengen animalons petits com ratolins, dragons, ocellets,... Entre tots encerclam l'opció correcte amb gomets en petits grups i després ho plasmam a una tasca individual per a adquirir els coneixements apresos! Molt concentrats començam!! 👀 Anam ampliant el nostre mural d'aula amb tot el què anam adquirint!!🥰 Com podeu veure, aprenem mooooltes coses dels FALCONS i tenim mooooltes ganes d'aprendre més!! 😍😍