Hola, fam铆lies!
Aprofitarem l’inter猫s que crea la pr貌pia figura per
demanar-nos de quin color van vestits i quines coses creuen que porten a damunt
els policies i els bombers.
I qu猫 millor que vestir-nos de policies i bombers per anar conversant sobre all貌 que duen.
Vos agraeixo molt铆ssim la vostra col·laboraci贸 en totes les coses que heu duit de casa!!
Primer les miram junts...
Aix貌 茅s des meu germ脿. 脡s un cami贸n de bombers.
X: i com sabeu que 茅s un cami贸 de bombers?
Perqu猫 茅s vermell.
Aix貌 茅s una escala
Per pujar
Per apagar es foc!!
Aix貌 茅s algo per aturar es foc
I aix貌 茅s per renou
X: 茅s una sirena
i fa nino - nino
X: i ara miram un casc.
脡s un casc de bombers!
X: Tamb茅 hi ha una disfressa!!
Van vermells
(Els crea curiositat la franja fluorescent que duu el vestit... Apagam el llum i...uuuuaaauu!! Es veu amb sa fosca!!)
X. ara duc posada una gorra de...
Policia!!陋
X: i els policies de quin color van?
Blau!!
脡s una pistola!!
X: I aix貌? Alg煤 sap el que 茅s? (em refereixo a un walkie-talkie)
脡s un tel猫fono!!
X: parlam de per qu猫 serveix.
Els hi posen ses esposas en es dolents!!
Aix貌 茅s un garrot!
X. se diu porra
I despr茅s ens vestim!!
La feina d’avui 茅s senzilla, per貌 a la vegada completa!
Simplement,
ens dibuixarem a nosaltres mateixos com a policies o bombers,
a lliure elecci贸
Fixau-vos b茅,
ja que aix铆 com passa el temps dibuixen una
figura humana m茅s elaborada i,
per fer aquesta en concret, utilitzarem el
llapis per dibuixar-la i els colors per omplir all貌 que hem dibuixat.
Som uns artistes!! 馃憦馃憦
Si recordeu la darrera publicaci贸,
ens v脿rem dedicar a treballar la lectoescriptura
manipulativa
partint de l'inter猫s de cada un
i v脿rem posar les lletres al nostre mural.
La intenci贸 d’aquest projecte 茅s anar elaborant un mapa
conceptual,
on posarem al centre els dibuixos que hem fet a
aquesta sessi贸
i anirem expandint la feina demanant-nos i esbrinant
totes aquestes q眉estions:
QUINS VEHICLES TENEN?
COM SON?
HI HA DIFERENTS TIPUS?
QU脠 FAN?
Dependr脿 d’ells si allargam
alguna d’aquestes q眉estions a m茅s d’una sessi贸.